loading...
1376 دانلود
محسن بازدید : 744 پنجشنبه 1392/12/01 نظرات (4)

Torch.Browser.v29.0.0.55301.www .EramDownload.com  دانلود نرم افزار مرورگر سریع و حرفه ای Torch Browser v29.0.0.5530

نرم افزار Torch Browser یکی دیگر از مرورگرهای حرفه ای و سریع اینترنت می باشد که  بر پایه کروم طراحی شده است.این مرورگر با امکانات متعدد که در عین داشتن قابلیت های فراوان سرعت بارگزاری بسیار مناسبی هم دارد و به راحتی با سایت های مختلف و آخرین استانداردها هماهنگ می شود. این نمر افزار که توسط شرکت نرم افزاری Torch Media تولید شده دارای محیط نرم افزاری بسیار جذاب و واسط گرافیکی فوق العاده ای می باشد. همچنین از ساده بود آن نمی توان گذشت به طوری که به راحتی با کاربران ارتباط برقرار می کند. جالب است که این ابزار برای کاربرانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند امکانات متعددی را نیز در نظر گرفته است. همچنین داشتن یک دانلود منیجر سریع که قابلیت دانلود از سایت های تورنت را هم دارد از دیگر ویژگی هایی است که در این ابزار دیده می شود. هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را از سایت 1376 دانلود دریافت نموده و برای دانلود، خواندن  قابلیت های کلیدی این نرم افزار به ادامه توجه فرمایید…

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Torch Browser :
- دسترسی سریع به امکانات پیشرفته برنامه از طریق دکمه‌های نوار آدرس
- دسترسی سریع و آسان به شبکه  های اجتماعی رایج
- باز کردن فایل های تورنت
- صرفه‌جویی در وقت شما بدون نصب ابزارهای دیگر
- دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از تعداد زیادی وب سایت تنها با یک کلیک
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری سایت های مختلف
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
- و …

دریافت مرورگر

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید در تاریخ 1392/12/03 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

اگه سایتت رو 50 هزار میدی میخرم. راستی گفتی برم تنظیمات سایتم و سایتم رو ثبت کنم ، نگرفتم چی گفتی واضحتر بگو؟
پاسخ : بیا چت روم باران تا برات بگم اونجا اسمم mohsen76 هست و تو اتاق استان ایلام هستم

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/12/02 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

بنرها رو چطور درست کردی ؟
پاسخ : با نرم افزار راستی سایت رو میخوای hasteng.ir اگه نمیخوای بزارم تو سایت که کسی 20 تومان بخره

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/12/02 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

بنرهات خوب بودن . سایتت رو چند میفروشی؟
پاسخ : از فروشش پشیمون شدم چون فهمیدم با تبلیغ خیلی بیشتر پول گیرم میاد راستی یه سایت دارم که هاست رایگان میده اگه خواستی اون رو میدم 15 هزار ،من وقت نمیکنم هر دو رو اداره کنم ولی تو میتونی اونجا هم هاست رایگان بدی و هم پولی بفروشی ادرسش هم www.hasteng.ir من تازه یه دامنه براش خریدم 5 تومان و از فروشش به تو فتت 10 تومان به من میرسه که اون هم برای درست کردنش ازت میگیرم، سایت های هاست دهی خیلی زود رتبه الکساشون خوب میشه و خیلی زود معروف میشه ،اگه خواستی بخری بگو،به نظر من بخری خیلی خوبه چون 15 تومان پول زیادی نیست و این شانس رو داری به یه سایت بزرگ هاست دهی تبدیلش کنی،امکاناتش هم : امکان ساخت بی نهایت اکانت و هاست دادن به مردم و دادن 10 گیگ فضا به مردم،100 گیگ پهنای باند بی نهایت حساب ایمیل و ... تازه هم میتونی توی سایت دامنه هم بفروشی
15 تومان بخرش ضرر نمی کنی من به این خاطر میفروشمش چون وقت نمیکنم هم این سایت هم اون رو اداره کنم اگه خواستی شماره حسابم رو میدم 15 تومان بریز روش و بعد نام کاربریش و رمز عبورش رو بهت میدم

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/12/02 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

من سایتت رو میخرم 50000
میفروشی؟
پاسخ : ببخشید پشیمان شدم از فروشش چون با تبلیغ بیشتر پول در میارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
بیشتر چه مطلبی در سایت قرار گیرد؟
نظر شما در مورد این سایت چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 540
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,341
  • بازدید ماه : 3,706
  • بازدید سال : 93,221
  • بازدید کلی : 1,159,429