loading...
1376 دانلود
omid76 بازدید : 339 سه شنبه 1392/11/22 نظرات (7)

 

%20%281%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

توضیحات: امروز برای شما علاقه مندان بازی یک بازی بسیار زیبا و ویژه در سبک اکشن شمشیرزنی آماده کردیم . بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3 یک بازی با گرافیک خوب و مناسب می باشد . داستان این بازی هم از دیگر نقاط قوت این بازی است . در بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3 شما نقش شخصی به نام Francis Blade را ایفا خواهید کرد. این فرد زمانی که با کشتی خود در حال سفر بود در اثر طوفان وحشتناکی به یک جزیره دور افتاده و مرموزی می افتد که در آن ماجرا های بسیاری انتظار او را می کشند. شما می بایست با استفاده از تنها سلاحی که در دست دارید ( شمشیر ) به جنگ با افرادی که خواهان مرگ شما در آن جزیره می باشند بروید تا با نابود سازی آن ها به گنج بزرگی که در آنجا مخفی شده است دست یابید….

 

 

%20%283%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%284%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%285%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%286%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%287%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%288%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

%20%289%29 دانلود بازی اکشن Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

 

 

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 61 مگابایت

دانلود فایل در یک بخش

رمز :www.eramdownload.com

منبع:ارم دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/23 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

اره قربونت میخوام. کجا بیام؟چیکار کنم؟
پاسخ : چه نوع سایتی میخوای و من ادرس جدیدم hoaseng.ir هست من دارم فعلا طراحیش میکنم اگه میخوی توی قسمت تماس با ما همین سایت پیام بده و نام و ایمیل و نام کاربری (خارجی) و رمز عبور و یه ادرس که دوست داری http://you.hasteng.ir به جای you یه چیز دیگه بگو و چه نوع سایتی میخوای روش بزارم؟ من میتونم فعلا برات یکی از سایت های زیر مثل اپلود سنتر،وردپرس،اپادانا،و یا هر چیزی که خواستی برات درست میکنم و بگو چند گیگ سایت نیازت میشه؟اگه بخوای سایتی مثل همین سایت برات درست کنم 5 گیگ فضا بهت میدم و روزی 5000 بازدید میتونه داشته باشه و اگه سایتت بزرگ تر شد فضا و پهنا باند و تعداد بازدید های روزانت رو بیشتر میکنم و اگه خواستی بدونی اپادانا چیه برو ادرس زیر یه سایته که با اپادانا ساختم http://apadana.hasteng.ir/ اگه خوشت اومد تا برات بسازم و بعد بهت میدمش.

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/23 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

تو از کی داری این سایت رو مینویسی؟ راستی تو چندتا سایت دیگه داری؟
پاسخ : 5 ماه و دارم روی یه سایت ساز کار میکنم که به زودی افتتاح میشه راستی بیا اونجا سایت بساز هر نوع سایتی که خواستی برات میسازم و تو سایت سازم رایگان و ویژه سایت درست میکنم اگه خواستی رایگان برات یه سایت ویژه میسازم با 10 گیگ سایت و 100گیگ پهنای باند و روزی 10000 بازدید برچسب نا محدود و امکانات دیگه! اگه خوستی خبر بده

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/23 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

چقدر طول میکشه بیام صفحه ی اول گوگل؟
پاسخ : نمیدونم

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/22 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

من وبلاگ رو به گوگل معرفی کردم ، بعدا که سایت رو بهش معرفی کنم مشکلی که پیش نمیاد؟ تو اول وبلاگ رو معرفی کردی؟
پاسخ : اره بعد که دامنه خریدم دامنه رو معرفی کردم

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/22 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

لازمه همه ی ادرسهای سایت رو که رزبلاگ داده مثلا .r98.ir , rzb.ir rozblog.com و... رو توی گوگل ثبت کنم
پاسخ : مگه دامنه جدید نخریدی؟وقتی وصلش کردی اون رو به گوگل معرفی کن

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/22 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

سلام، من امروز ظهر اسم سایتم رو در گوگل سرچ کردم توی صفحه ی اول آورد، ولی الا سرچ میکنم نیست ، یعنی چی شده؟
پاسخ : نمیدونم

این نظر توسط امید در تاریخ 1392/11/22 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

تو دامنه ات رو از کجا خریدی؟
پاسخ : xzn.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
بیشتر چه مطلبی در سایت قرار گیرد؟
نظر شما در مورد این سایت چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 540
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 798
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,480
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 93,360
  • بازدید کلی : 1,159,568