loading...
1376 دانلود
محسن بازدید : 865 پنجشنبه 1392/12/29 نظرات (5)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

حجم فایل: 3 مگابایت

سیستم موردنیاز: اندروید

رمز فایل: www.1376download.ir

منبع: 1376دانلود

ابزار ساخت کد منو های دارای تب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/12/29 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

اینا چین چیکارشون کنم
پاسخ : هرکدوم رو دوست داشتی تو عکس هات استفاده کن
به نظر من فقط از نبشته اتشین اعماق وهشت استفاده کن

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/12/29 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

کلا سرکاری خوبی بود عیدت مبارک
پاسخ : ممنون همچنین راستی از این به بعد این عکس رو با پاورپوینت بزار تو عکس هات
http://up.1376download.ir/up/1376download/Pictures/cooltext1484719526.png

با این رو
http://up.1376download.ir/up/1376download/Pictures/Presentation1744599.png

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/12/29 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

ولی اگه باور می کنی یا نه عمدا اخری رو به اسم خودم نوشتم تا بفهمی کی هستم واگرنه تا صدسال دیگه نمی تونستی شناساییم کنیشکلکشکلک
پاسخ : قبل از این که اخری رو بنویسی میدونستم توی!! چون قبلا بهم نظر داده بودی و ای پی تو رو داشتم

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/12/29 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

خوشحالم واقعا اخلاقت خوبه هرچی به سایتت توهین کردم هیچی نگفتی
ولی جدی میگم سایتت عالیه و خیلی زود پیشرفت کرده می خواستم باهات شوخی کنم
واما جدا یک قالب دایمی برای سایتت درست کن راستی توی اخرین نظر فهمیدی من کیم
پاسخ : نه از روی ای پی از اول میدونستم اهل ایلامی ولی نمیدونستم کی هستی و به خواطر این قالب سایتم رو چند بار عوض کردم چون چند تا هکر اومدن و وارد مدیریت سایتم شدن و خراب کاری کردن،قالب رو خراب کردن و موضوعات سایت رو حذف کردن به خواطر همین قالب رو چند بار عوض کردم

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/12/29 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام این علامت سایت رو چه جوری می تونی بزاری مثلا مال توئ یک تلویزیون هست
پاسخ : این لوگو سایتم هست فردا یه لوگو ترس ناک برات درست میکنم سجاد نظرت درمورد امار سایتم چیه؟ راستی برو رتبه الکسا سایتم رو ببین
پاسخ : سجاد یا بهتره بگم ققققققققق ای پیت تورو لو داد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
نظرسنجی
بیشتر چه مطلبی در سایت قرار گیرد؟
نظر شما در مورد این سایت چیست؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 540
  • کل نظرات : 346
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,147
  • بازدید ماه : 3,512
  • بازدید سال : 93,027
  • بازدید کلی : 1,159,235